Vaknade för 1 timme sen... -.-'

Japp, idag vaknade jag för 1 timme sen! ;O
Jag antar att jag börjar bli van vid att vakna vid typ halv 7 :P xD
Fast jag vaknade i för sej vid kvart i.. Lite skillnad är det väl?! ;P
Heheh, jaja, hur som helst så kom jag till pappa igår, och det hände väl inte så himla mycket igår, jag var faktiskt skittrött! Hahah, men jag kommer ihåg att jag somnade innan Idol var slut, och det var faktiskt bara jag och pappa som låg och tittade på det ;P x) Sen somnade jag, och när jag vaknade upp i soffan igen, så började jag skrika till pappa att han skulle komma, och så frågade jag om ngt skitkonstigt, och sa sen att det var pappa som hade lagt det där... Hahah, jag kan vara jätteweird när jag vaknar upp från att ha legat i just pappas soffa ;P xD
Heheh, jaja, nu ska jag kolla runt lite på fb... Och vara inne på fv som jag har blivit beroende av!!! XD

Puss ;P ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0