Typ lista ;P x) <3

Hur gammal är du om fem år? - 17 ;)
Vem var den sista du träffade? - Ja, jag sitter ju bredvid familjen just nu ;)
Vilken var den senaste film du sett? - På andra sidan häcken, idag hos Mary ;P
Vem ringde du senast? - Vigge <3
Vad är dagens planer? - Jadu, det är ju kväll nuuu
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Smsaa! :D <3
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Skilda ;/
När såg du senast din mamma? - Sitter bredvid henne, så typ nyss ;P
Vilken ögonfärg har du? - Bruna
När vaknade du idag? - 9 :) *stolt*
Har du någon gång hittat en katt? - Haha ja
Vilken är din favoritplats? - Där min data är :D
Vilken plats föredrar du minst? - Just nu, ute ^^ x)
Var tror du att du befinner dig om tio år? - Skolan ;P
Vad skrämde dig som barn? - Mina mardrömmar... x)
Vem fick dig att skratta senast? - Typ Mary, Julia, Sofia, Vigge, Jonte, Hugo & Nille idag när vi var hos Mary ;) xD
Är du för ung för att äga vinylskivor? - Vafan är en vinylskiva?!
Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar ;)
Sover du med eller utan kläder på dig? - Med ;P
Hur många kuddar har du i sängen? - 2
Hur många landskap har du bott i? - Ett :D
Har du någon gång spytt på fyllan? - Nepp ;P -.-'
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Barfota :D
Är du social? - Jaaa men guud!
Vilken är din favoritglass? - Typ hallonsorbet! :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Slösa som faaen
Tycker du om kinamat? - Jarå
Tycker du om kaffe? - Kaffelatte gillar man ju ;)
Vad dricker du till frukost? - Juice
Sover du på någon särskild sida? - Haha, jag sover på alla sätt! ;D
Kan du spela poker? - Ofc! (Naaat!)
Tycker du om att mysa? - Jorå
Är du en beroendemänniska? - Men va?
Känner du någon med samma födelsedag som din? - Äuhm... Venne x)
Vill du ha barn? - Tror jag nog
Kan du några andra språk än svenska? - Jao
Har du någonsin åkt ambulans? - Nejp
Föredrar du havet eller en pool? - Om det är havet i sverige så föredrar jag pool
Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder
Äger du dyra smycken? - Tror jag inte ;P
Har du någon gång testat narkotika? - Tro det eller ej, men det har jag faktiskt inte ;P
Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Godis :D
Vem är den roligaste människan du känner? - Venne.. Typ alla jag känner XD
Välj ett ärr på din kropp? - Huh?
Vad har du för ringsignal? - Haha, den vanliga, klassiska Sony Ericsson xP
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Mamma har iaf x)
Flirtar du mycket? - Kan jag inte påstå
Vart togs din profilbild för din blogg? - Hos mormor & morfar ;)
Kan du byta olja på bilen? - Naej
Har du fått fortkörningsböter? - Nääääääääääääääääääääää
Vilken var den senaste bok du läste? - I taket lyser stjärnorna <3
Läser du dagstidningen? - Men tråååååååk
Prenumererar du på någon veckotidning? - Nepp
Vilken låt lyssnade du på senast? - Så mycket bättre, med Ted Gärdestad
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Ingen aning! XD
När var du i kyrkan senast? - Typ när vi hade orientering i gamla stan med klassen xD

Haha, väldigt random saker, men så kan det vara, ni vet ni lite mer om mig! ;)

Nu ska jag titta på Juno ;P

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0