Skolfoto!!! ;O <3

Haha, ja idag var det skolfoto! Jag var fett nervös... Faktiskt! Haha, för jag har typ aldrig blivit bra på ngt skolfoto nån gång! XD
• 1:an - Jag hade värsta gluggen, och var skitstolt.. Ni kan ju föreställa er hur det såg ut.. ^^
• 3:an - Hade fått för mig att le med tänderna.. -.-'
• 4:an - Jag var arg på fotografen, så jag såg helt mongo ut, för jag koncentrerade mig mer på min ilska, än på att vara fin på skolfotot, jag prioriterade väldigt bra där!
• 5:an - Utan min nuvarande lugg ser jag helt enkelt bara allmänt konstig ut.. x) Helt platt hår som går rakt ner, och så ser man hur väl jag ansträngt mig för, för att försöka se fin ut, och så lyckades jag inte! XD
• 6:an - Jag har konstiga fötter, plattfotade, långa fötter, och jag var barfota, och för första gången nånsin på ett skolfoto, fick jag sitta ner! Haha, så jag var barfota, och det såg ut som om jag hade plåster på ena stortån xD Haha, men annars var det inget fel faktiskt, kanske att mina ben såg helt konstiga ut... ^^ xD

Haha, men i år, hoppas jag att det blev bra! Jag fick stå längst bak (och varför förvånade mig inte?), i år igen! Haha, men aja x)

Dagens outfit kommer här, men jag tar inte kategorin "Dagens outfit" , utan jag tar "allmänt" ist, eftersom jag har skrivit mer än vad jag brukar isf, på dagens outfit x)





Japp, jag körde på den blommiga tröjan från H&M som jag köpte igår ;)

Nä nu ska jag ta och spela SuperTux! ;D xD

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

Söt outfit :)

2010-10-26 @ 12:36:57
URL: http://thewayup.blogg.se/
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Snyggt :D

2010-10-26 @ 15:13:45
URL: http://mandapease.blogg.se/
Postat av: Vigge!<2

Jag älskar dina fötter på det kortet!:D<3

2010-10-26 @ 17:19:48
URL: http://hedvigstrang.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0