Själva grejen! xD

Hahah, ja nu kom jag på hur allt började med att jag sa så konstiga saker till pappa igårkväll (frågade honom alldeles nyss vid frukosten).
Heheh, pappa kom in till vardagsrummet, och jag ba:
-Var e färgen?
(pappa) - Eh... Vilken färg?? :S
(jag) - Ja men färgen!!! Jag ska ju måla!

Och så fortsatte det typ så... Och jag blev helt pissed off på pappa, och fortsatte och ba:
- Men du sa ju att du ställde färgen här på bordet, men jag ser minsann ingen färg!!

Hahah, och till slut sa pappa:
-Gå och lägg dig.
(jag) - Okej :D

Hahah, så sken jag upp och gick och la mig! Så enkelt är det att få mig på bättre humör..? xD
Heh, behövde barar berätta hur allt gick till, eftersom jag kommer ihåg att det var sanslöst kul, i alla fall vid maten när pappa berättade ;P xD

Men nu ska jag fortsätta spela mitt lilla geek-spel farmville! ;P

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda ♡♡

Ha ha!!!! :D

2010-10-16 @ 17:38:21
URL: http://mandapease.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0