Inför bowlingen! ;)

Haha, ja nu ska jag snart iväg på avslutning med fotbollslaget! :D
Ska bli skitroligt, vi ska bowla :D Jag är verkligen ingen hejare på bowling, kör helst med staket faktiskt (^^) XD Haha, men det är väl roligt att vara med hela laget?! ;D
Så that's it, japp, men här kommer min bowlingoutfit för dagen;







Japp, det är mina härliga KSSS, linne från Gina, och sen en svart lite tjockre tröja från Gina oxå ;)
Dom 2 sista bilderna var mest for fun ;P
Men nu måste jag packa och lite så! ;) Mamma messade fel tid till pappa om vilken tid allting börjar, och efter den tiden började pappa planera om vad vi ska göra, så nu kommer jag vara där 45 minuter innan alla andra! x)
Jippie ^^
Haha, men sånt händer!
Nu måste jag gå

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: monia

Hej! Vill du bli dagens blogg? Lämna bara en kommentar under inlägget "dagens Blogg" så drar jag en vinnare i morgon :)

2010-10-19 @ 19:54:25
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Myh

Du hinner du ju värma upp innan dom andra kommer (?) ;)

2010-10-19 @ 20:00:52
URL: http://myht.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0