Hemmaaa.. <3

Hellooo!
Nu är jag hemma från Sofia & solosången, ja, asså jag åkte till Gustavsberg efter solosången! ;)
Vi bakade skitgoda *saker* hehe.. Kan inte säga eftersom det är hemligt för HEEELA klassen, vilket betyder att jag inte kan ta den risken, om ngn i klassen läser! ;P
Heheh..

Nä nu tänkte jag att vi ska ha en frågestund!
Kommentera det här inlägget med en fråga, och jag hoppas att den är seriös, och jag svarar helt ärligt på den, men bara om den är seriös!! ;)
Det är bra om ni skriver "riktigt" namn, för annars är det så svårt för mig och veta vem DU är ;)
Hehe, men aja, jag svarar på frågorna när jag känner för det sen! ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0