Hemma från Emma! ;D <3

Japp, nu var det iförsej ett tag sen jag kom hem från Emma, men aja! xD
Vi har börjat med en typ film... Och det är en skräckis... o.O
Och jag trodde att det faktiskt skulle bli jävligt fail, men det är faktiskt bra, och läskig! :D XD
Så jag är nöjd med dagens prestation, och så fick jag tbx två av mina prov (tänker inte skriva reslutaten)!
Men det gick faktiskt rätt bra, så idag har vart en toppendag! Och självklart ska ni få se hur jag har sett ut idag när vi var hemma hos Emma, när jag har spelat emo! ;P

Hehe, så här ser man ut som emo då ra... X)

Haha, men nu ska jag titta på typ Biggest Loser och Good Wife!

Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0