Den vinnande looken till imon... ;) <3

Ja! Nu har jag ju gått värsta catwalken inför hela familjen oxå, och den sista looken med rosa tights, orange tröja och vita benvärmare var överlägsen vinnare! ;) Haha, så nu äre bestämt vilka kläder och hur mitt hår ska vara (hög, slarvigt uppsatt hästsvans, och topperat, ska håret vara), nu är det sminket bara! Och det har jag ingen aning om hur det ska vara! ;O xD Haha, får bli lite spontant imorn att göra ngt.. x)
Och appropå spontant, så ska jag och Sofia åka på kryssning med Sofias mamma på höstlovet, Torsdag - Fredag. Haha, det var typ så att jag ringde mamma och frågade, hon frågade lite saker om hur mycket det skulle kosta och så, och sen vare klart, så nu har Maria (Sofias mamma) bokat kryssning för 3 på Cinderella! ;D
Fett kul det ska bli... xP

Ja, men nu ska jag söka på lite 80-tals smink på google (för google vet ju allt;))!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0