Bosön! C; <3

Japp, nu har man vart på Bosön hela dagen med laget! ;)
Jag gick upp kl. 06.00, och kl. 07.35 skulle Emma med co. komma! ;D
Jag hade rätt bråttom, men jag skyndade mig, och hann! ;P XD
Sen så har vi gjort typ fystester hela dagen, och det har verkligen vart en "plåga" att göra vissa saker, men en del var roliga! ;) Men liksom lyssna på hur det här låter: Brutalbänken & Syrabad (Som rubrik på Syrabad, var det Mjölksyra)!
Jag tycker ändå att Brutalbänken låter värst, men det var faktiskt rätt roligt! ;P Man hänger upp och ner, ska ha båda händerna bakom huvudet, och sen ska man komma med axlarna på knäskålarna... x) Det var skitjobbigt, men rätt roligt! ;) Jag tror inte att ni vill se ngn bild just nu, skulle antagligen vara en hemsk syn XD Haha, så det får bli sen, kanske! Och nu när man är trött och bara vill sova och så.... Så ska ju Cornelia ha en kompis sovandes här!!! Jippie...! Haha, så det kommer väl antagligen inte bli så himla mkt sömn inatt x)
Ja, nu ska jag spela Mario, för jag har ett liv!! ^^) xD

Puss♥

Kommentarer
Postat av: L

Fin blogg :)



Va gärna med i min tävling på bloggen, länk :http://linneaborgstrom.blogg.se/2010/october/tavling-farval-till-torr-hud.html

Vore jätte roligt om du ville delta :)

2010-10-09 @ 20:17:19
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men då hoppas jag ni får en trevilg/rolig natt!!

=P

2010-10-09 @ 20:22:53
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0