80's

Jahapp! Nu äre 80-talsdag imon i skolan, och jag har absolut ingen blekaste aning om vad jag ska ha på mig!!! ;O
Men... Jag har lite alternativ, så nu får faktiskt ALLA som är inne och kollar på bloggen kommentera! För jag vet att det är fler än 3 st som kollar på min blogg, det är dom 3 som kommenterar, för jag kan se det på statistiken. Så... För guds skull! Kommentera vilken av dom 3 80-tals outfitterna (?) jag ska ha!! ;D

Okej... Här kommer dom! ;P


Deltagande nr 1! Röda tights, svart linne, benvit tröja & vita benvärmare!

Deltagande nr 2! Röda tights, svart linne, röd skjorta & vita benvärmare!

Och sist men inte minst! Deltagande nr 3! Knallrosa tights, orange tröja & vita benvärmare!

Så.. Nu får ni ta och kommentera! ;D

Jag har sovmorgon, därför hinner jag blogga idag ;P

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tove som älska olliiis blogg<3

Jag tycker alla var snygga, men den längs ner var ju super!!!!! <3

2010-10-28 @ 11:34:47
Postat av: linda♡♡

Jag tycker faktiskt också den längs ner (nr 3) =D <3

2010-10-28 @ 12:05:38
Postat av: Vigge!<3

Jag tycker också den längs ner!:D:D<3

2010-10-28 @ 12:26:37
URL: http://hedvigstrang.blogg.se/
Postat av: Amanda ♡♡

Jag håller med alla andra. Den längst ner :D

2010-10-28 @ 20:29:25
Postat av: Nadya

Jag äääälskar dom röda tightsen! Var har du köpt dom?



Mejla svaret:)

2012-03-20 @ 13:34:56
URL: http://www.fragakompis.blogspot.com

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0