Vilken dag!! ;O

Aaah! Det kan man lugnt säga... Det har verkligen varit totalt kaos!
Först, när jag och Sofia hade slutat, och bestämt oss för att gå hem till mig, så skulle vi först gå hem till henne, för att hämta hennes fotbollssaker och så... Men självklart hade idioten till slarvpelle, glömt sin hemnyckel... ^^ xD
(Kom ihåg att man älskar henne, för att hon är så slarvig!! ;D)
Då gick vi till hennes mormor och morfar, som bara bor ett par kvarter bort ifrån hennes hus, eller vad man ska säga. Och jag hade först innan det, frågat om hon tyckte att vi skulle ringa till hennes mormor, och Sofia ba: "Varför?" Så jag ba: "Nej men skit i det! Nu går vi! :D" Och så började vi gå, men när vi sen kom fram, så var det ingen hemma! XD Btw så skrämde jag henne något rejält i hissen!! XD Hahah... Så då gick vi tillbaka hem till henne, i hopp om att ngn nu hade kommit hem till henne, men nej nej! Då tog vi pulkan som stog utanför hennes hus, och lastade hur som helst på våra saker, och sket i hennes fotbollskläder, och traskade iväg hem mot mig!! :D Och sen när vi kommit halvvägs så tittar jag ner i pulkan och ba: "Sofia... Var är min väska?!". Då inser vi att vi har utan medvetenhet, har tappat min väska på vägen, och vi hade ingen aning om vart den var... Så det var bara att gå tillbaka och leta efter den! Men som tur var, hittade vi den ;D

Så här låg den, på marken!! ;P xD

Haha, ja, och sen så kunde mamma inte starta sin bil hem från jobbet, så hennes bil står kvar på parkeringen utanför hennes jobb.. Så jag fick hämta Cornelia från skolan, och sen ringde mamma och berättade att hon satt på bussen, på väg hem. Lite senare ringde hon igen, och då hade hennes kollega sagt till henne att hoppa på fel buss, så den bussen som hon då hoppade på, gick bara till Lagnö, vilket är en liten bit kvar tills man kommer hem till oss.. x) Så då fick hon ringa en taxi (tror jag), och jag var tvungen till att skippa träningen, främst för att mamma inte kunde komma hem, så jag behövde vakta Samuel och Cornelia, och sen för att jag faktiskt är jävligt förkyld, vilket gör det bara jobbigt att gå på träning.. Så jag får hoppas på att det blir bättre!!

Nu har mamma åkt iväg igen, med våran granne som ska titta på bilen oxå, och om han kan laga den, så gör han det, annars boxerar han den till en verkstad nu, så det var det!

Nu ska jag försöka tvinga mina syskon att titta på Halv 8 hos mig! :D

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Ha ha oj vilken dag ;P

<3

2010-11-30 @ 21:19:49

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0