Vigge och Sofia har gått hem! ;/ <3

Haha, tack! Det får vi bara hoppas på! ;D Jag måste komma ihåg alla replikerna... På spanska!!!! x)

Hur som helst, nu har Vigge och Sofia precis gått hem, efter en lååååång eftermiddag med prat, prat, mellis, skype med Malte, prat & prat!!! xD Malte hängde med ett bra tag när vi gjorde i ordning våran mellis, och bara pratade xD
Haha, hur som helst, efter att vi avslutat vårat lilla videosamtal med Malte så pratade vi om våra klasser lite, och om MINNEN! <333 Saknar verkligen våra HELA dagar tsm, då vi var med varandra 24/7! Vi var som små plåster på varandra! :D Haha, men vi har hur som helst haft SKITAKUL! Så det här har vart en bra dag! :D
Nu ska jag snart äta tacos ;)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Vigge!<33

Haha,vi är ju med varandra 24/7 i tankarna fortfarande!<33

2010-11-26 @ 18:24:43
URL: http://hedvigstrang.blogg.se/
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Ha ha jag har också ätit tacos i dag ;P

<3

PS. Du kommer klara dig dig som Askungen galant :D

2010-11-26 @ 19:35:09

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0