Den jobbiga dagen... ;P x)


Jahapp! Trevlig dag va? ;P Haha, inte riktigt faktiskt... Men det har vart kul!! Hade varit något roligare om jag inte hade varit så jäkla förkyld och lite till och från blir skithes, och inte kan harkla bort det! Så självklart har det varit värsta sångdagen för mig, när jag inte ens är på topp för det! ;)
Haha, jaja... x)

Och sen när jag kommer hem, så står min "favvomat" på bordet... NAT! :> Men man får väl ta det som serveras... XD Och när det är fiskpinnar som serveras, måste jag ta bort det knapriga på dom, så det ser ju inte så frestande ut heller liksom... x) Så här satt jag då i allt mitt flitande... För att få bort det goda och spara till sist!! ;D
Haha, hur som helst så tror jag att dagens outfit kommer komma upp idag oxå.. ;)

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Det är klart att jag kollar på Gray`s. Och jag gillar inte häller fisk pinnar. När vi äter det hemma så får jag falukorv ;P <3

2010-11-24 @ 20:36:51

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0