Sitter i badet... ;D <3

Japp! Sry för dålig uppdatering, men men... :) Som rubriken säger så sitter jag i badet, och håller på att ladda för en eftermiddag full av pluggning inför spanska-provet imorgon!! Jag är så otroligt nervös... Vilket jag typ aldrig har varit inför ett prov förut... ;P Haha, jaja, var tvungen att ta kort på mitt fina fixande i badrummet! ;D




Haha. och min underbart fina "mellis" oxå! ;D
• 1 Äpple
• 2 Körsbärstomater
• 1 Rosa Ahlgrens bil
• 1 Vit Ahlgrens bil
• 1 liten annan godis-sak
• 1 Rollooo!

Haha, gott va? ;D
Jag har satt datan på en pall, så att jag kan plugga/facebooka/blogga samtidigt som jag njuter! ;)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Ha ha mys mys :P

och det kommer att gå bra på provet :D

2010-11-18 @ 15:51:37
Postat av: Tove som älska olliiis blogg<3

mmmmm, låter gott!<3 XD

2010-11-19 @ 17:58:27

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0