Rulla runt i snö... x)

Haha, ja, idag har jag rullat runt i snön, I BARA BIKINI, med Sofia!! ;D
Nu försökte jag ladda upp den här på bloggen, men det kände inte för att funka idag!!
Men jag testar med att ladda upp videoklippet på youtube.. ;) x)
Haha, själva videon är liksom så jävla skön!! XD Men den kommer upp snart isf!!
Nu har jag precis ätit klart min middag, blev lite sen idag, eftersom att jag kom hem från träningen vid typ kvart över 8... Träningen slutade vid 8, när den egentligen ska sluta vid halv 8! Haha, det var mamma som kom på det när jag ringde henne sen och bad henne hämta upp mig x)
Jag tror inte ni vill ha en bild just nu, för det kommer nog inte vara en så vacker syn ;P
Haha, så vi skippar det! Men jag hoppas att videoklippet kommer upp snart, annars skriver jag mera imorgon!! <3

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0