Pappa → Skolan ;D <3

Japp!
Nu är jag i skolan, efter en lite halft stressig morgon hos pappa ;D Men jag är ju här, och jag kom i tid, och det är väl typ allt som räknas?! ;) Igår kväll så hjälpte jag pappa och Joy med julpyntandet i vardagsrummet! Efter det satte vi oss ner i soffan och skrapade 10 lotter, åt pepparkakor, och pappa och Joy satt och drack glögg, och till det hade vi lite julmusik, för att få den där lilla julkänslan!! ;D Det funkade kan jag säga!! :D <3

Man tror ju att man iaf ska vinna LITE pengar när man har 10 lotter, vi gjorde det! 25 kr x2! XD

Sen hittade jag en ascool keps som jag sen gick runt med resten av kvällen, och kände mig lite gangsta!! ;P

Det här var kvart över 7 på morgonen, då det var halvmåne ute! :D Fast jag kan ju säga att det är lite svårt att få en bra bild, då man åker på motorväg, och fotar med mobilen! ;P Haha, men det var vackert, i mina ögon.

 

Just nu sitter vi och har datatid, och sen äre Matte som gäller! :)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Tove som älska olliiis blogg<3

det blev jättevackert <3

2010-11-29 @ 17:27:59
Postat av: Sasha

Så gott med pepparkakor och glögg och mys :)

2010-11-29 @ 21:18:55
URL: http://sashas.se

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0