Hos pappa! :D

Ja rå!
Och nu sitter vi och sjunger karaoke för fullt! :D
Jag tror att en kompis som var här sa att jag sjöng bra, venne riktigt x) Men det uppskattas om det nu var det han sa! :D
Haha, hur som helst så har jag nu sjungit Sometimes love just ain't enough, Big big world, Eternal flame och Can you feel the love tonight! :D
Och snart äre I started a joke! <3
Jättäfina låtar ;D
Och appropå Eternal flame, så vare ju öppet hus idag, då jag sjöng tre låtar med min profil-grupp!
Det gick rätt bra tycker jag, hoppas jag att alla som tittade tyckte oxå ;)
Haha, men nu äre min låt snart ;D

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: MYMiC

hahaha visst! värsta monsterkaninen D: XD



ååh, fan vad party med karaoke :D

kramo! <3

2010-11-27 @ 21:56:51
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0