Hemma från skolan! ;D

Haha, ja, det känns ju lite konstigt att skriva när det är Lördag... Men, men!
Egentligen åt jag lunch i skolan, men jag tyckte faktiskt inte att det var så gott, så jag kör på en andra lunch idag, så får vi se om det räcker för det lilla matvraket! ;D x)

När jag skulle ta ut aromat till mina makaroner ur ett skåp, så stog chokladsåsen bara där... och suktade mig.
Jag var tvungen! xD
Såååå goott.. :D Man får väl ta smällen att bli tjock som stor helt enkelt! xD

Hur som helst så ska jag nu bara ta det lugnt, titta på tv, äta min 2:a lunch... Och sen packa till pappa, som kommer vid typ halv 5! ;D

(Y)!

Puss ♥

 


Kommentarer
Postat av: MYMiC

åh vad gott ^^

2010-11-27 @ 16:07:09
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Ha ha allvarligt jag åt makaroner och köttbullar oxå!! ;P <3

2010-11-27 @ 20:10:24
Postat av: Vigge!<33

Chokladsååååås!!!:D

Sv: Hahaha, det är du som ska vara stolt fotograf!;)

2010-11-28 @ 13:25:44
URL: http://hedvigstrang.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0