Farmor & Farfar snart! ;D

Jahopp! Snart äre som sagt farmor och farfar som gäller! Jag är hos pappa alltså ;P Haha, det ä så jobbigt att vara slarvig och slarva bort just mitt internet som jag verkligen behöver! Men, men... Jag kör på grannarnas, som funkar NÄSTAN lika bra! NOOOT... -.-' Måste verkligen leta lite bättre här hos pappa, där jag troligen har tappat bort den. Jag får väl hoppas på att farmor och farfar, som vi ska sova hos en natt, har lite mer generösa grannar, som kan tänka sig låna ut lite av sitt internet till mig, så att jag åtminstone kan kolla facebook lite!! xD Jaja, nu fortsätter jag försöka lite med facebook! ;P Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser du julkalendern? Vilken är/var då din favorit? Om jag får tillräckligt med många frågor till min dagens fråga. Så tänker jag göra något roligt av frågorna. Och det skulle verkligen betyda mycket för mig om du ville skriva din favorit/favoriter.



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2010/november/dagens-fraga-1.html#comment



Jag ursäktar mig om du inte gillar sådana kommentarer. Ha en bra dag!

2010-11-13 @ 15:55:31
Postat av: Jessica

Hoppas du har haft en mysig söndag! :)

2010-11-14 @ 19:02:52
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0