Engelska x)

Jahopp!
Nu har det vart engelska läxförhör och jag kom inte ihåg det sista ordet... -.-'
Det var inte så bra... x)

Haha, aja!
Innan engelskan hade vi matte, och spanska!
På spanskan skulle vi göra grupper och börja med att göra värsta askungen-filmen!
Gissa vem som fick vara askungen?? :D
Haha, och grejen är, att alla utnyttjade mig, med min egen vilja!!
Jag ville ju vara henne, och ingen annan ville det, för att askungen hade "så många repliker", så jag fick vara henne ändå!!! xD

Jaja, nu är det No snart!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Ha ha du kommer att äga på att vara askungen :D <3

2010-11-26 @ 17:46:21

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0