Bloggfrågor! ;D

Jahapp! Ist för att plugga, så kör jag lite bloggfrågor, saker ni antagligen inte visste om mig ;)

1 - Hur länge har du bloggat? Jag vet faktiskt inte! Det började med att jag och Mary, ville börja blogga, i typ slutet av 4:an, eller början av 5:an (vet faktiskt inte riktigt). Sen så har det varit lite till och från, jag har haft ett par bloggar innan den här kan jag ju säga! ;D

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Jag var inte riktigt lika beroende av datan som jag var då, och jag hade faktiskt aldtig hört talas om bloggar.. x)

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Jag tror att det var Fokis, som jag fortfarande faktiskt tycker är helt underbar! Hon är så unik, och verkar så otroligt gullig! <3

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Haha, för det första så måste jag säga att jag var usel på att stava! Sen så ser jag hur energisk jag var, och alltid var med mina kompisar!! Vilket jag är väldigt mycket nu, men vi flyttade ju runt till varandra varje dag!! ;P x)

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Det är väl dom här lite mer kändas bloggar... Och självklart Amandas, Amandas (xD), Toves och Vigges.. Och alla andras!! ;P

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Det är inte så många, eftersom att dom flesta är mina kompisars, som skriver om sina liv. Och sen alla stor bloggare, som bara skriver om ALLT som händer i deras liv oxå ;P

7- nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. Dom flesta bloggare är väl på ett eller annat sätt olik, men VÄLDIGT olik, skulle väl vara Foki, som är så speciell! ;)

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. Det måste väl vara alla mina kompisar! ;D Orkar inte länka till alla, dom finns redan som länkar längre ner, under typ kategorier ;D

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Dom tycker bara att det är kul att få veta vad jag skriver om, och se hur jag sammanfattar, dom flesta, dagarna! ;D

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Haha, ingen är väl sig lik riktigt på internet över huvud taget..? Men jag tror att dom tycker det!

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Jag lägger inte ut för personliga uppgifter eller så... Men jag vill ju inte heller vara FÖR utestängande, och knappt berätta om något i mitt liv liksom.. :)

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Saker som handlar mellan mig och min relationer till nära och kära. Det har bara med oss att göra, oavsett vad det är tycker jag. Det är väl egentligen det =)

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Självklart vill jag få respons, men jag hoppas oftast på att det som händer i mitt liv, och under dagen, räcker för att få en eller flera kommentarer!

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Nej, det tror jag verkligen inte, man kan inte inbilla sig själv att man känner en person bara för att man läser hennes/hans blogg jättemycket.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Nepp, ingen :)

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? Kanske lite, att man går in i det för mycket, och bara tänker på bloggen hela tiden. Men så allvarligt kan det väl ändå inte bli? Det finns mer saker på internet som man lättare kan bli beroende av, tror jag.

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar Inte vad jag kommer på just nu, men det kan ha hänt. Men jag tror inte att det varit så allvarligt då, eftersom att jag inte kommer ihåg det ;P

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Ja, vissa inlägg känner jag att jag  hade kunnat skitit i att skriva, men life goes on!! ;D

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? Just nu, ser jag inte så mycket nackdelar... snarare det som är bra.

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Det hoppas jag att jag gör!

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten. Haha, lite tråkigt svar men.. Alla som vill! ;D

 

Jahapp, då vet ni lite mer om mitt bloggande!! :D

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Vigge!<33

Vilka härliga och underbara svar! "Vi flyttade ju runt till varandra varje dag!":D<33

2010-11-18 @ 21:45:55
URL: http://hedvigstrang.blogg.se/
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Bra svar för en bra bloggerska!!! :D <3

2010-11-18 @ 22:04:02
Postat av: Amanda som älskar ♡♡ Olli

Bra svar för en bra bloggerska!!! :D <3

2010-11-18 @ 22:04:04
Postat av: Fotobarnet-blogg/foto/hästar

sv; haha naw tack =) Jag provar mig fram, typ? haha :P

2010-11-19 @ 16:23:11
URL: http://fotobarnet.blogg.se/
Postat av: Tove som älska olliiis blogg<3

Fråga 10 så svarar jag att du är dig själv :)

Du är en väldigt bra bloggare<3

2010-11-19 @ 17:56:52

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0