Vet...

...att uppdateringen är KASS!! Men jag har haft mitt "stora" spanska prov nu, och musikalen är klar! :D Så nu kan jag börja med att blogga igen ;D Idag fick jag klasslistan </3 Visserligen så verkar alla vara sjyssta och så, men det är bara jag och Sofia som kmr i samma klass!!! =O </3 Just nu är jag lite självmordsbenägen men... aja </3 är ju bara 3 år....

FFFUUUUUUUUCCCCCKKKk!!!!!

Gaaah!! Men aja... Här är min klasslista:

1. Frida Bergendal
2. Rebecka Blom
3. Karin Eriksson
4. Marcus Finneman
5. Christian Friberg
6. Oskar Gothenby
7. My Hasselgren
8. Sandra Hernsjö
9. Karl Jillheden
10. Tove Jonasson
11. Philip Karlson
12. Lucas Karlsson (går i min klass nu :))
13. Oskar Karlsson (går i min klass nu :))
14. Jennifer Kasten 
15. Sofia Lundholm (♥)
16. Casper Lunell
17. Alexandra Skeppström
18. Malte Sloma (oxå 98 :P)
19. Jaag ;)
20. Vincent Wig
21. Sara Virtala
22. Marion Vogel
23. Sara Värnqvist

Vi är 23 i klassen och 13 flickor och 10 pojkar :D Yeey, GIRLPOWER!! <333

Imon ska vi paddla kanot.. Hehe, jag ska paddla med Vigge ;)

Aja, kanske mer sen ;)

Pöööözzz ♥

 

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0