Sry...

Hehe, skulle ha skrivit igår... Men sen så skrev Nille till mig på msn att han, Julia och Jonte skulle upp till fotbollsplanen på skolan, och dt tackar man ju int nej till XD ♥
Samma sak idag, ungefär :P Tänkte precis skriva, men så ringde Julia och undra om vi kunde dra upp dit ;)
Sen åkte jag och hon till Mölnvik ♥
Just nu så har vi gäster då rå.. <33
Så dt blir kanske inte så jättemkt skrivande idag heller X) <33
Aja, sov typ med 2 flätor (för att dt var skönt) igår natt XD
Sen idag, var det fortfarande lite halvlockigt i luggen, titta skillnaden: ;) :P

Haha, det kanske inte ser ut som ngn skillnad, men jag tkr dt :P
X)
Men nu ska jag fortsätta lyssna på dagens låt ( som kmr upp snaaaart ;) ) ♥

Pözzz <333

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0