Måste bli bättre med uppdateringen...

...seriöst!!! :P
Nu ska jag skärpa mig!! Men grejen är den att på Onsdag (som kommer) så har jag Geografi prov och på Onsdag om två veckor så har jag stort spanska prov... Så det är rätt mkt plugg just nu ;)
Men jag lovar att bli bättre!! :D
Spelade fotbollsmatch idag.. vi förlorade med 5-0 -_- men vi ska skärpa oss till nästa match!! då ger vi 100 %! :D
Snart ska jag försöka övertala mamma om att hon ska hjälpa mig att komma upp på vinden, jag vill så gärna hitta videos på när jag var liten så att jag kan leta i mörker bland spindelnät!! :D Fatta vad mkt jag vill hitta dom!! =O ;P  Så snart ska man gå upp... hoppas jag ;P

Puss ☺♥


Kommentarer
Postat av: Aylin

Jaha... det e oxo så för mig..

2010-05-11 @ 18:04:24
URL: http://aylinlolipop.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0