Jag och Amanda igår ;) ♥

Godmorgon alla morgonpigga!! :)
Igår var jag och Amanda INTE på gurra badet "/ istället tog vi och cyklade ner till platsen (sjöliden) där majbrasan hade varit :P

Det som var kvar av majbrasan...
 ...bara aska, och typ en "hel" pinne :P
 Och när vi gick ut på Amandas balkong så var det världens vackraste solnedgång!!! ♥
 :) ♥
Jag och Amanda som seriöst dör.... det VAR skitläskigt :P och det enda jag tänkte på var "om flotten börjar drunkna, ska jag kasta in min mobbe på bryggan eller inte...? " :P Hehe, lite orolig över mobben x)

Det var den här vi  satt och flöt på!!! =O :P ♥

Haha, dagens outfit kmr sen ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0