Hiss Och Diss ;-)

Yes box, nu tänkte jag köra lite hiss och diss, för en gångs skull ;) XD

 

25+.  Kmr tjata om det här ett tag nu, men jag tkr seriöst att det är så jäkla härligt nu! Skitvarmt fortfarande i luften, går runt i bara shorts och linne liksom :D ♥

ACO rengörings lotion. Asså när jag tar bort smink på kvällarna, så har jag jämt använt samma rengörings lotion som mamma. Men i Fredags så köpte jag en ny, men ACO. Jag har visserligen bara använt den 2 ggr, men man känner redan hur huden återfuktas och så!! Den är verkligen jättebra! ;) Tipsar.. ♥

Fanta. Nu har jag och Julia smakat ännu en fanta, har smakat tre stycken nu, och jag säger bara det! I LOVE FANTA! Min topp tre på fanta: 1. Fanta Exotic 2.Fanta Lemon 3. Fanta Orginal ;) Även fast jag toppar dom, så älskar jag alla! :D Skitgoda! ♥

Daggmaskar. Jag säger bara en sak: euuw! Asså när jag skulle rensa rabatten för ett tag sen, så ba kommer det värsta långa daggmasken upp ur jorden, trodde seriöst att den aldrig skulle sluta komma upp, den var typ 2 dm!! EUW!

Vampire Diaries. En blandning mellan True Blood och Twilight.. Visst, jag gillar vampyrfilmer och sånna saker.. Men seriöst!! Det blir bara så tjatigt med det här.. Känns som om man redan vet vad som ska hända appropå allt annat man redan sett.. To lame for true fame!

www.hatadjur.se. Hur fan kan man vara så dum och skapa en sån här hemsida!? Den handlar om att det är en grupp människor som vill utrota alla Sveriges djur - (enligt dom) göra världen bättre! Och sedan utrota alla världens djur! Jag fattar inte hur man kan göra ngt sånt här!? Djuren har fan heller inte gjort dom är människorna ngt.. Man blir så jäkla arg liksom.. :@

Aja, till ngt lite "roligare" ;)
Som jag sa förut, så skulle jag träffa Julia, Gustav och Felipe, men Felipe hade typ träning, så vi ska träffas vid 7 ist ;)

Skriver mer sen tror jag :D

Pözz ♥


Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0