Dantes Peak!!! <333

Asså såg ni Dantes Peak igår på 5!?
Faan va bra!! OCH sorglig!! <33
Det här var fjärde gången jag såg den!! Och jag har aldrig tänkt på hur jäkla läskig den faktiskt är... =O
Asså jag seriöst älskar den, en av mina favvofilmer faktiskt, tyckte lite synd om Amanda, som såg den med oss (jag, mamma och amanda såg på den hemma hos mig ;-)).. För jag och mamma har sett den två gånger innan tsm (första gången jag såg den var jag hos pappa ;-)), hehe, så vi satt och bah: "ja! och snart händer det!! ÅH NEJ!! Snart kommer han dö.. HAN KOMMER DÖ NU!!!" Haha, så Amanda kunde gått hem efter halva filmen och ändå fattat hur filmen hade slutat XD ;-) :-P
 


Asså till dom som inte har sett den: SE DEN!! typ bästa filmen evver!! <333

Pööözzz <3333

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0