♥ 25+ ♥

Det har seriöst vart 25+ hela dagen nu! =O Det är antagligen därför jag inte har skrivit ngt, har vart ute med Julia ;-) Skulle egentligen ha träffat Gustav och Flappe (smeknamn till Felipe XD) :-P
Och när vi ringer dom och bah: "aa, nu är vi på skolan, kmr ni elr??" så sa dom: "ehm.. men jag ska cykla till Colombia..." vi ba: "eeh.. *wtf liksom.. :-P* Colombia??" Han (Flappe/Felipe) bah: "Eller jag ska flytta till Colombia" Vi bah (lite agro) : "wtf.. det går inte att cykla till Colombia" och jag sa (så smart som jag är): "Nää! Och jag har kollat in alla flyg till Colombia, och det går INGA idag.." (kom int på ngt annat XD)
Och sen skulle Flappe tydligen resa till Peru, sen skulle han åka till Gustavsbergsbadet..
Och till slut fick vi ur sanningen ut hnm.. Och det visade sig att han skulle åka till några på typ middag, så Gustav fick åka hem från Felipe, och jag och Julia blev lite (mkt^^) arga på dom XD :-P
Haha, så jag och Julia var ensamma på fotbollsplanen på skolan hela dagen ;-)
Och när jag väl ska vara duktig och ta lite foton till bloggen, så laggar mobben, och batteriet tog slut -__- ofc! :-P
haha, men jag tog bilder på när jag grillade :-D

Hehe, kycklingen som jag stolt presenterar :-D Det var jag som grillade XD

Nya skor <33 Dom ser jättekonstiga ut på bilden :-S men aja <33 ;-)
Fick dom av mammas jobbarkompis <33 ;-)

Så nu kom Amanda <33
Och istället för att sitta framför datan, ska vi njuta av dom 25 graderna som vi håller kärt (Amanda (poeten, ni vet ;-)) sa det XD) ♥

Pusss <333

Kommentarer
Postat av: Aylin

omg, vad härligt du har det, här i gbg så regnade det men nu är det bara kallt :(

hej då

2010-05-15 @ 19:41:36
URL: http://aylinlolipop.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0