Mycke Lucia!! ;D

Jahaa! Ni skulle bara ana... ^^
Idag repade vi med skolans lucia, då jag fick sjunga solo (!), och nu är det bestämt, att när vi ska ha luciatåget, då ska jag sjunga oxå!!! :D <333 Hoppas på att det ska gå sjukt bra nu asså... (a)
Och sen fick jag skippa hela mentorn, för det var lucia-tåg med Musikens Hus, upå ngt ålderdomshem, och det var rätt kul! Jag var verkligen SKITHUNGRIG, eftersom att jag inte hade ätit ngn lunch... Missade den p.g.a lucia-träningen i skolan, för hela luciaträningen var under hela min lunch-rast ^^ Sen var det bara att kuta till gympan liksom x)
Så jag har vart hungrig typ hela dagen, fram tills nu! Då jag åt typ 3 portioner med kyckling och potatis. :D

Juste, igår så spelade vi in allt till askungen! Får hoppas på att det blev bra... Vi ska ju spela upp den på första lektionen imorn! ;P Det enda jag vet är att jag ser ut som en idiot som försöker göra värsta flyget ut från "balen"... x) Haha, sen fick det bli den scenen eftersom att vi hade så jäkla lite tid kvar! x)

Egentligen skulle jag ha gått på träningen, men jag är seriöst helt sönderkörd!! Och förkyld... Så jag verkligen pallade inte, och mamma sa oxå att hon inte tyckte att jag skulle gå på träningen, så nu fick det bli så!

Ingen bild heller... Min mobils batteri ligger ju just nu under mitt skåp ^^ Och har jag ens FÖRSÖKT att få ut det? NEJ! Eller jo, en gång, men det enda som kom fram då, det var en massa damm! Så nu kör jag på mammas förr-förr-förra mobil x) Enda anledningen till varför jag tog just den, var för att den är rosa! (a) xD



Rosa va?? :D xD

Nu måste jag hur som hest återgå till matteläxan som ska vara klar tills imorn! ;D

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0