Kaksäljardag med Sofia!! :D

Jaappp! Jätteroligt.... :love:

INTE! :thumbdown: XD

Haha, Sofia har sålt typ SKITMÅNGA! När vi började sälja så hade hon 22 burkar, nu har hon 8!!
Och jag hade med mig 6 kakburkar, och jag kom hem med 2 kvar!! ;O För er som inte kan matte, så har jag bara sålt 4 kakburkar då! Och Sofia har nästan sålt hela skiten... -.- Det livade ju upp dagen!! xD Haha, nä men det har ju varit kul att vara med Sofia!! ;D
Och sen trodde jag att jag hade tappat en 20-lapp ute i snön, och då gick vi liksom ut för att leta i typ hela Sofias område!! Och sen visade det sig att jag hade tappat den på Sofias köksgolv!!
Men det är ju alltid trevligt med en frisk promenad ute i det kalla vädret, ellerhur? :thumbup:
Haha, ingen bild får ni heller, för jag ser ut som C . R . A . P. !! ;P x) Så det var väl allt för idag? ;D

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0