Hemma!! <3

Haha, ja nu är jag äntligen hemma. Vilket jag i för sej vart ett tag nu, men ändå! ;D
Jag kom inte hem förns vid halv sju, så jag är skittrött, och... trött!
Det var luciaträning på Musikens hus idag igen, och jag kom inte hem sen.. Fastnade vid Godis Hörnet, bara för att jag var så sugen på Mars! Och jag fick dom! ...men dessvärre missade jag bussen, så jag fick stå och frysa i 10 minuter och vänta på nästa buss, men jag hade ju Miqis, som väntade med mig!! <3 Hur som helst så har det inte hänt så mkt idag... Min arm är full med en massa namn!! x) Jag får ju skylla mig själv eftersom jag la upp det på fb.. xP


Haha, så armen är rätt full... ;P x) 21 namn.. xP
Haha, nu har jag hur som helst precis sett klart på julkalendern för 2:a gången!! Bara för att den är så mysig... ;P <3
Nu sitter jag iaf i min säng och myser med en filt som jag är inlindad i, väldigt mysigt! :D

MYS!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0