Godmorgon!

Ja, nu har jag precis vaknat, typ x) Om jag ska vara ärlig så tittade jag först på mina händelser på fb xP Men sen vare bloggen DIREKT som gällde! ;D Vi har sovmorgon idag, och det är bara för att vi fick typ kompensationsledigt, för att vi ska spela in askungen under helgen!! ;P NIIICE! 8-) Så jag ska bara ligga en stund till och dra mig i sängen, och sen blire stress för att göra mig i ordning!! ;D Julkalendern börjar ju snart... x) Jag får väl helt enkelt titta på den, och SEN gör jag mig i ordning!! :D Vad jag ska ha på mig är lite osäkert, även fast jag tog fram det igår... x) Vi får se!
Så nu måste jag gå och fixa med kläder!! ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0