Hemma från Vigge! ;)

Jupp, nu är jag hemma från Vigge! Vi hade skiitakul, typ XD Det var väl som vanligt, jag Julia, Vigge och Sofia... :P
Vi skulle typ göra en omgjord Titanic film... Hehe, jag och Sofia skulle typ redan vara gifta, och Vigge och Julia skulle vara gifta XD Och grejen var att jag och Vigge typ var bögar, så vi var väl typ "otrogna" och Julia och Sofia var lebbar, så dom var typ "otrogna" XD Hehe, det var hur som helst skitroligt... :P x)
Och här är mitt as snygga läppstift som jag hade:

Jättefint om ni frågar mig ;P <3
Haha ^^) Dagens outfit och låt kmr snart :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl inget läppstift..? :)

2010-08-28 @ 12:09:48
Postat av: Olivia ;3 <33

Hehe.. Joo x) Men man ser det typ inte... Om jag skulle lägga upp 2 bilder bredvid varandra och ta den där bilden, och en där jag har utan ngt på läpparna, så ser man skillnaden... ;) <3

2010-08-28 @ 17:55:13
URL: http://olliiis.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0