Hemma från en underbar Sofia...! <3

Jupp... Det är vad jag är! ;) <3
Eller först hade jag fotbollsmatch, som började klockan 9 -.- x) Men det var skitkul, eftersom att vi vann!
Vi vann med 5-2 och alla målen gjorde.... Linda!! :D Skitbra jobbat annars, laget! :) ;3
Så jag är ju glad.. :P
Annars så kom jag hem från Sofia för en stund sen, och vi hde jätteroligt och tittade på Nasses Stora Film och Hajen2 :)
Det var jättekul, förutom att vi skrek EN gång när vi tittade på Hajen :P
Hehe, men jag tror inte att jag lägger upp ngn dagens outfit bild, eftersom att jag sitter i lite slapparkläder... x)
Hehhe.... xD
Men snart kommer bilder på min fina middag! ;P x)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0