Dööör...

Gud, jag tror jag seriöst är på väg att dö!!
Jättehes och förkyld. Jippie ^^
Men jag äter halstabletter, så det borde väl bli bättre i halsen iaf?? ;C
Okej, jag vet inte varför, men jag älskar när texten är åt fel håll när man fotar!! XD Hehe, mina älsklingshalstabletter hur som helst, gooda (Y) ;D Näj men det är väl bara att typ gå och lägga mig tidigt, och få en god natt sömns... :) Och hoppas på det bästa!! :D
Okej, nej men nu ska jag fixa lite för imorgon, och sen får det bli sängen nästa!!

Natti, Nattiii! <33 ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda ♡♡

Oj hoppas att du kommer att må bättre. Krya på dig. Hoppas att du kommer till skolan i morgon :D

2010-08-29 @ 21:36:29
URL: http://mandapease.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0