Äntligen hemma! ;) <3

Ja nu är jag hemma från fotbollsträningen!
Tyvärr blev det varken dagens outfit, eller dagens låt, men det kommer väl förhoppningsvis imorgon? Right? :P
Peppa, peppa, peppa! Då lovar jag att göra det! ;) ♥
Nu är jag då som sagt hemma från en träning som kändes som den var typ 5 timmar!
Inte det att det kändes tråkigt, utan det var bara jobbig :P ;)
Jamen fortsätt kommentera, det är det enda jag säger, men som jag sa i förra inlägget så har jag antagligen förlorat vissa läsare, men det skulle vara kul om ni typ tipsade era kompisar och så! ;)
What Ever You Want ;) :P Eller bara fortsätt att läsa, om kommentera, så att jag vet vad du tycker speciellt om os.v. :)
Ja men nu ska jag ta och äta en frukt, annars klarar jag typ inte av att sova senare ikväll! ;P XD

Puss <3 ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda ♡♡

Jag orkade inte träna idag jag var för trött. :P

2010-08-26 @ 21:23:38
URL: http://mandapease.blogg.se/
Postat av: Amanda ♡♡

Jag menar att jag var trött på träningen men jag försökte att kämpa :P

2010-08-26 @ 21:39:29
URL: http://mandapease.blogg.se/

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0