Valborg!! ♥

Jaa!! <3 Äntligen ;)
Ska snart dra iväg till ngn familj i närheten och äta där, sen ska jag träffa Vigge, Julia, Sofia (och Becca oxå, men henne träffar jag hos "familjen" :P) ♥ 
Vi slutade typ kvart i 12 idag! <3 Då gick typ jag, Vigge, Julia och Sofia och några killar i klassen in till fritidsrummet och spelade pingis i typ en halvtimme tills fritidsbarnen kom ;)
Sen gick vi hem till Julia och typ hade skoj-skoj-skoj!! <333
Och..... GRATTIS AMANDA!!! <3

Länk: typmandaah.blogg.se

13 nu ;) Gratttiiiiiiiis gmn <33

Jahapp, ska bara fixa ett par småsaker på fb, sen ska jag gå iväg ;) ♥

Tar bilder på majbrasan, om det ens blir ngn, för en tjej i min klass sa att det kanske inte skulle bli ngn i vårat område, hoppas att det blir det!! ♥ ;)

Pözz <33

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0