Shopping idag ;) ♥

Yes box ;)
Idag fick det bli lite shopping med Julia, Vigge och Sofia ♥
Jag hittade inget "/ Eller en tröja... som jag int köpte :P Och nu ångrar man sig ju bara LITE mkt... :P
Såklart så tappade jag en nagel (har lösnaglar just nu ;)) när jag stog i kassan till ett fik som vi jämt sitter på
Och jag hittade liksom int nageln och sen så satte jag mig vid vårat bord och då såg jag den ligga på golvet, precis under en tjejs sko, och jag ba "NEEEJ!!" Och ändå gjorde jag inget, för det var liksom en man som stog typ 2 cm ifrån tjejen (bakom henne alltså), och då hade jag varit tvungen att typ putta på hnm, så jag gjorde int det :P Men då kom min lilla hjälte för dagen, SOFIA!, och hon typ klämde sig emellan och tog upp nageln :P
Så nu har jag en egen liten hjälte för mig själv x) TACK SOFIA!! ♥

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0