Lite bilder ;) ♥

Här kommer lite bilder från när jag och Vigge satt och titta på när Julia och Sofia spelade fotboll i 90 minuter ;P
 Vigges cp-hand?? :P ♥Haha, båda vi två fick lite damp på hennes mobbe :P x)
 Våra skor... ;) SÖTA VIGGE!!!! ♥ Men.... vare fejset?? :P Söta Vigge - Ehm.... jag :P Vigge som håller på att ha jättekul med sitt läppsyl :P xP ♥
 Haha, vädret var ju inte det bästa kan man ju lungt säga :P
Vigge inne på Grillen ;P Egentligen skulle Julia och Sofia ha suttit där oxå... Men självklart glömde jag och Vigge det viktigaste... att säga åt dom ^^ :P ♥ Vigge äter pommes ;D
 Och efter att jag har ätit en hel sån här, och Vigge med (fast hon tog typ små kycklingbitar till), så beställer vi en till tillsammans ^^ *matglada* :P ♥Min fanta och Vigges cola ;P Mmmmmmhmhm, man kan ju inte säga annat än att maten på grillen är HELT fantastisk ;) ♥

Pussss <33

Kommentarer
Postat av: Nille

:) bra inlägg olli :)<33

2010-05-06 @ 19:51:08

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0