Jaa! Jag gick till skolan ^^ ♥

Haha, lite glad över att få gå till skolan :P Men det var verkligen det :P Tyyp :P
Efter skolan gick jag, Julia, Vigge och Sofia hem till Vigge och typ flöööömma loss :P Vi tittade på TopModel och efter det så pratade vi i Vigges säng (den heliga platsen :P) och Vigge visade oss ett bildspel som hon hade gjort från när alla sov hos mej :P Hon är bra på att göra bildspel x) Vi typ satt och garvaaaa :P
Sen gick Julia hem och då tog vi fram Vigges kamera och börja ta TopModel foton :P Ska fråga Vigge om hon kan skicka ngra bilder så kan jag visa :P Vi är helt sjuka xD Haha, och jag och Sofia fick ett par rosa converse av Vigge :D  Dom var typ för små så nu har jag och Sofia ett schema för skorna xD Jag fick ha dom första veckan (vi kör varannan vecka ;D) så här kommer lite bilder:


Älskar dom <3333 Gick med dom hem från Vigge bara för att testa ;) Dom var hur sköna som helst :D 

Förresten, ska få sjunga The Rose på en föräldraträff <3 En kille som egentligen skulle sjungit Higher bestämde sig för att han inte ville sjunga den idag när vi skulle repetera, så nu ska jag sjunga The Rose <333 :D *GLAAAAD* :D

Går till Amanda nu <333 Skriver kanske där, annars imon ;)

Pözzz ;)


Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0