FÖRLÅT!!! ♥

Gud, nu har uppdateringen varit usel, men jag har gjort så otroligt mkt, så jag har nt hunnit med bloggen eller ens haft ork när jag väl har haft tid :P Grejen var att typ igår kom Mary, och jag, Mary, Julia, Vigge och Sofia gick faktiskt på skoldisco då :P Fast vi var mest nere vid fotbollsplanen på skolan och körde lite med ett par killar i klassen :P Sen idag så typ träffades alla vi (tjejer + Nille och Jonte) på Värmdövallen idag vid typ 13 och var där tills kl 16.30 typ och då gick vi hem till Julia (bara vi tjejer :P) och sen gick vi ner till dagiset i kvarteret och pratade, sen gick typ alla hem :P Så SORRY!!!! ♥ Nu ska jag vara duktig!! ;P

PÖZZ ♥


Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0