Bilderna med Vigge ♥

Yes Box! ;) Här kommer bilderna som jag och Vigge tog i Tisdags ;)
 Modell: Vigge ♥ Fotograf: Jaaag :P ♥
 Modell: Jaaag :P ♥ Fotograf: Vigge ♥

Haha, i slutet posar man som fan jue :P ♥
Förresten, det gick skitbra på utvecklingssamtalet! ;) Haha, vi pratade om min blogg i en kvart!!!! Utvecklingssamtalen är en halvtimme och halva tiden gick åt att prata om min blogg! ^^ Asså hehe... Najs utvecklingssamtal :P x) Och resten av dom 15 minuterna pratade vi om saker som... jaa, som man SKA prata om ;) Haha, det blev inget av det som jag inte ville att Åsa inte skulle ta upp som togs upp... så jag e nöjd ;P

Nu ska jag ladda upp en video från skolan idag :P Så vänta på uppdatering!!! <3 ;)

Pussss <33

Kommentarer

Kommentera? ♥:

Ditt jättefina namn: ♥
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du ngn blogg? <3

Vad har du på hjärtat?? ♥

Trackback
RSS 2.0